Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"stem pedagogical content knowledge"'
Publikováno v:
Science Education International, Vol 35, Iss 1, Pp 13-20 (2024)
The general purpose of this research is to examine the mediating effect of STEM attitudes between STEM pedagogical content knowledge and STEM intra class practice self-efficacy. This research was conducted in a causal design. A total of 345 teacher c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d63b5ec43a8d439983987b611ab2c6c8
Autor:
Noor Anita Rahman, Roslinda Rosli, Azmin Sham Rambely, Nur Choiro Siregar, Mary Margaret Capraro, Robert M. Capraro
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 13, Iss 1, Pp 119-134 (2022)
Preparing students with knowledge and expertise in science, technology, engineering, and mathematics (STEM) is vital in meeting the demand for digital age career opportunities. Nevertheless, there is sparse research on teachers' views of student prep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c2113560fd442b08a277e3f90adf785
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.