Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"statistical courses"'
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 14, Iss 4, Pp 258-269 (2021)
This paper aims to reveal the beliefs of students and fresh university graduates about teaching statistics during their university studies with focus on using statistical software. The objective is to detect the approach of faculties to statistics ed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c4eef5e69224e9697ae9de0a51e8b67
Publikováno v:
Revista de Biología Tropical, Vol 59, Iss 3, Pp 983-992 (2011)
Tropical biologists study the richest and most endangered biodiversity in the planet, and in these times of climate change and mega-extinctions, the need for efficient, good quality research is more pressing than in the past. However, the statistical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fec84abc94a4925a551a31f171e28b6
Autor:
Geček Tuđen, Ivana, Raguž, Andrija
We consider the effect of partial replacement of traditional examination and teaching methods by project assignments in mathematical and statistical courses at ZSEM. We analyze the results of student’s polls and the examination results of freshmen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::19fa5433601dcaccac14abf8bdcaecda
https://www.bib.irb.hr/1182820
https://www.bib.irb.hr/1182820
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Analyse Statistique Implicative. Points de vue conceptuels, applicatifs et métaphoriques
Jean-Claude Régnier. Analyse Statistique Implicative. Points de vue conceptuels, applicatifs et métaphoriques, Université Bourgogne-Franche Comté, p.264-282, 2017, Version imprimée 978-2-9562045-0-3 ; Version numérique 978-2-9562045-1-0
HAL
Jean-Claude Régnier. Analyse Statistique Implicative. Points de vue conceptuels, applicatifs et métaphoriques, Université Bourgogne-Franche Comté, p.264-282, 2017, Version imprimée 978-2-9562045-0-3 ; Version numérique 978-2-9562045-1-0
HAL
This work aimed analyzing the self-corrective and self-evaluative support documents to the course of statistics by undergraduated (L3) and master (M1)’s students at Institut des Sciences et des Pratiques d’Éducation et de Formation (ISPEF) in th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::347b249fd5e65a992860bcdae5154418
https://hal.inria.fr/hal-01612793
https://hal.inria.fr/hal-01612793
Publikováno v:
Revista de Biología Tropical, Volume: 59, Issue: 3, Pages: 983-992, Published: SEP 2011
Revista de Biología Tropical; Vol. 59 No. 3 (2011): Volume 59 – Regular number 3 – September 2011; 983–992
Revista de Biología Tropical; Vol. 59 Núm. 3 (2011): Volumen 59 – Número regular 3 – Setiembre 2011; 983–992
Revista Biología Tropical; Vol. 59 N.º 3 (2011): Volumen 59 – Número regular 3 – Setiembre 2011; 983–992
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Revista de Biología Tropical, Vol 59, Iss 3, Pp 983-992 (2011)
Revista de Biología Tropical; Vol. 59 No. 3 (2011): Volume 59 – Regular number 3 – September 2011; 983–992
Revista de Biología Tropical; Vol. 59 Núm. 3 (2011): Volumen 59 – Número regular 3 – Setiembre 2011; 983–992
Revista Biología Tropical; Vol. 59 N.º 3 (2011): Volumen 59 – Número regular 3 – Setiembre 2011; 983–992
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Revista de Biología Tropical, Vol 59, Iss 3, Pp 983-992 (2011)
Tropical biologists study the richest and most endangered biodiversity in the planet, and in these times of climate change and mega-extinctions, the need for efficient, good quality research is more pressing than in the past. However, the statistical
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::34979411a4afd7d105dea19821772404
http://www.scielo.sa.cr/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-77442011000300001&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.sa.cr/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-77442011000300001&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.