Zobrazeno 1 - 10
of 1 276
pro vyhledávání: '"start-up packages"'
Autor:
Alena Höfrová, Arelis Moore, MD, PhD, MPH, MEd., Mark A. Small, J.D., Ph.D., Patrick J. Rosopa, Ph.D., Kayla Steele Payne, Pavla Rymešová, PhDr., Ph.D.
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 17, Iss 2, Pp 130-139 (2024)
Start-up packages are a tool for successful transition to an academic career. This institutional case study examined the faculty experience with start-up packages at one public university in the Southeastern United States including gender differences
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/679514600602455f9708fdf77b408d5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Höfrová, Alena1,2, Moore de Peralta, Arelis3 ared@clemson.edu, Rosopa, Patrick J.4, Small, Mark A.1,4, Payne, Kayla Steele5, Rymešová, Pavla2
Publikováno v:
Innovative Higher Education. Aug2021, Vol. 46 Issue 4, p481-497. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patrick J. Rosopa, Pavla Rymešová, Kayla Steele Payne, Mark A. Small, Arelis Moore de Peralta, Alena Höfrová
Publikováno v:
Innovative Higher Education. 46:481-497
Although it seems reasonable to assume that start-up packages are important for faculty success, the contribution of start-up packages to faculty professional development is understudied. The aim of this study was to explore how the number of benefit
Autor:
Höfrová, Alena, Moore, Arelis, Small, Mark A., Rosopa, Patrick J., Payne, Kayla Steele, Rymešová, Pavla
Publikováno v:
Journal of Efficiency & Responsibility in Education & Science; 2024, Vol. 17 Issue 2, p130-139, 10p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCue, Leigh1, Urgessa, Girum1, Lopez-Bunyasi, Tehama1, Healey, Patrick1, Hill, Patricia Wonch2, Lester, Jaime1, Rivera-Sánchez, Milagros1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2023, p1-11. 11p.