Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"start up company"'
Publikováno v:
International Journal of Humanities Education and Social Sciences, Vol 4, Iss 2 (2024)
The start-up company mobilmantan.id’s marketing communications strategy for bringing innovative products to market is the subject of this study. The company wants to effectively engage investors, and customers, and conduct market research by utiliz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8df152dce2894f0792bca3df3d8e494b
Autor:
Yasutaka JIKUYA
Publikováno v:
AAOS Transactions, Vol 11, Iss 1, Pp 47-52 (2022)
To reveal the relationship between "storytelling" and "financing", this study replicates Martens's (2007) paper, which analyzed the prospectuses of 168 companies in the biotechnology, semiconductor, and Internet service provider industries listed on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4dfbfd62bb1456eb00f33053f26e2aa
Autor:
Justitia, Army, Ambarrina, Dewi, Raharjana, Indra Kharisma, Dina, Nasa Zata, Iahad, Noorminshah A.
Publikováno v:
TEM Journal. 11(4):1640-1652
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1077905
Publikováno v:
Jurnal Agribest, Vol 6, Iss 1, Pp 37-46 (2022)
The rapid development of digital technology encourages the agricultural sector to develop so that digital technology-based agritech startup companies are born in the agribusiness sector that provides a platform for financing agricultural businesses a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30e8cee907ce4548aaf9e1650367d1cd
Autor:
Ananda Fortunisa, Riska Dwinda Elsyah
Publikováno v:
Journal Communication Spectrum, Vol 12, Iss 1, Pp 57-67 (2022)
Many companies implement brand community strategies to increase brand loyalty and brand engagement. Previous research on the brand community has focused more on the marketing aspect, with consumers as the target audience of the strategy. Many startup
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68f2b98a135f405b880067a69c5fe9ec
Autor:
Pigounidès, Vassily
Publikováno v:
Anthropological Enquiries into Policy, Debt, Business, and Capitalism
Autor:
Schelhorn, Jean E., author, Herbers, Joan M., author
Publikováno v:
Beyond Discovery : Moving Academic Research to the Market, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197512715.003.0013
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dyczkowski, Tomasz, Dyczkowska, Joanna
Publikováno v:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / Research Papers of Wrocław University of Economics. (515):76-92
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=719507
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.