Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"standards-based approach"'
Autor:
Olanike S, Adelakun, Chisom Nneamaka Asogwa, Njideka M, Okeke, Daniel R.E, Ewim, Temiloluwa O, Scott
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 10, Iss 3, Pp 179-203 (2023)
This research study aims to explore the assessment practices in higher education, with a particular focus on the Federal College of Education, Yola, and to investigate the perceptions of academic staff and students regarding these practices. The rese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ca5a8a13a4847f193194add3bae0abd
Autor:
Hassan Ait Bouzid
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 7, Iss 1, Pp 229-238 (2017)
Standards-Based Approach to textbook evaluation has been blooming in recent decades. Nevertheless, this practice has received very little attention in Morocco. The present study aims to bridge a gap in the literature of the Moroccan context by invest
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecc640bc7a1144f6a87e6e46f5434e6b
Autor:
B.V. Toshev
Publikováno v:
Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 7, Iss 1, Pp 226-237 (2013)
This is a review of research activity of Dr. Milena Kirova who applies for the academic position “Associate Professor in Chemistry Education” at the Department of Physical Chemistry, University of Sofia.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/522cdea0189241129c880a235789eda8
Autor:
Loertscher, David
Publikováno v:
Teacher Librarian. Feb2006, Vol. 33 Issue 3, p43-44. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Palaestra. 2015, Vol. 29 Issue 1, p58-58. 1/2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henry, Greg Brough
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
During a semester-long action research study, the author attempted to implement a standards-based approach to teaching mathematics in a high school geometry class. Having previously taught according to a more traditional manner, there were many chall