Zobrazeno 1 - 10
of 3 048
pro vyhledávání: '"standards for professional development"'
Autor:
مشعان ضيف الله مق1
Publikováno v:
Journal of Education - Sohag University. Aug2024, Vol. 124 Issue 124, p231-280. 50p.
Autor:
Draganova, Tamara
Publikováno v:
Сборник доклади от научна конференция „Знание, наука, иновации, технологии” / Proceedings of Knowledge, Science, Innovation, Technology Conference. 1(1):48-56
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1099371
Autor:
Draganova, Tamara
Publikováno v:
Сборник доклади от научна конференция „Знание, наука, иновации, технологии” / Proceedings of Knowledge, Science, Innovation, Technology Conference. 1(1):68-78
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1099377
Autor:
Paik, Sunhee, Zhang, Meilan, Lundeberg, Mary A., Eberhardt, Jan, Shin, Tae Seob, Zhang, Tianyi
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2011 Aug 01. 20(4), 422-434.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41499410
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zengler, Cynthia J.1
Publikováno v:
Journal of Research & Practice for Adult Literacy, Secondary & Basic Education. Spring2017, Vol. 6 Issue 1, p45-56. 12p.
Publikováno v:
Law and innovative society. :43-56
The scientific article examines the international standards of professional development of workers enshrined in the basic legal acts of the United Nations (Universal Declaration of Human Rights, International Covenant on Economic, Social and Cultural
Publikováno v:
Journal of School Administration Research and Development. 6:71-80
Principals need and require specific professional development that is rigorous, effective, and aligned to professional leadership standards and effective professional development constructs. This case study examined the professional development strat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
張文慈 Chang, Wen-Tzu
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 4, Iss 2, Pp 1-20 (2011)
在職教師的專業發展是師資培育的重要一環,也是教師終生學習的重要歷程。為加強理論與現況的結合,促進教師專業發展以提升教學效能。本研究目的係藉由國小在職數學教師對數學教師
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9704b77faeda4a43a393d4cf3e2a2b20