Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"standardised measurement"'
Publikováno v:
Risk Management Magazine, Vol 18, Iss 3, Pp 54-61 (2023)
On December 2017, the Basel Committee published the “Basel III: Finalising post-crisis reforms” (also known as Basel IV) that introduces the Standardised Measurement Approach (SMA) to define the Pillar I operational risk capital requirement that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f9d102336cc44ffa3b3a35f21a7cd0d
Autor:
Natalia Contreras-Quiroz, David Román-Soto, Sofía Druker-Ibáñez, Jorge Caldera-Mercado, Jorge Rodríguez-Becerra
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 1, p 11 (2021)
The system for measuring the quality of education (SIMCE) is a standardised evaluation that provides results on the academic achievement of Chilean students, while also including indicators of personal and social development. Through a mixed analysis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68146a8d2c67405193d5c55add7ecf65
Autor:
Gil Haklay, Avi Gopher
We examined the architectural remains of the public structure known as the “Terrazzo building” in the Pre-Pottery Neolithic site of Çayönü, in order to explore aspects of the architectural design process involved. This was achieved by identify
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::29cba57bf5cc920c13a7b4983637a431
http://journals.openedition.org/paleorient/508
http://journals.openedition.org/paleorient/508
Autor:
Sofia Druker Ibáñez, JORGE CALDERA-MERCADO, David Román Soto, Natalia Contreras Quiroz, Jorge Rodríguez-Becerra
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 12; Issue 1; Pages: 11
Education Sciences, Vol 12, Iss 11, p 11 (2022)
Education Sciences, Vol 12, Iss 11, p 11 (2022)
The system for measuring the quality of education (SIMCE) is a standardised evaluation that provides results on the academic achievement of Chilean students, while also including indicators of personal and social development. Through a mixed analysis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcela A. Amaya García
Publikováno v:
Páginas de Educación, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 118-88, Published: JUN 2016
La presente revisión del estado del arte tiene por objetivo debatir respecto de la pertinencia que tienen los sistemas de medición de comprensión lectora aplicados en Chile en contextos de cultura popular urbana. De este modo, se establece la rele
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::37c7da5cc7037ff84bf9da02b6b7a4e2
http://www.scielo.edu.uy/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1688-74682016000100004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.edu.uy/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1688-74682016000100004&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.