Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"standard maintaining"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Comparative judgement (CJ) is often said to be more suitable for judging exam questions inviting extended responses, as it is easier for judges to make holistic judgements on a small number of large, extended tasks than a large number of smaller task
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d695ab786f841f481ce81bb7572448b
Autor:
Lucy Chambers, Euan Cunningham
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
When completing a comparative judgment (CJ) exercise, judges are asked to make holistic decisions about the quality of the work they are comparing. A key consideration is the validity of expert judgements. This article details a study where an aspect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a738e229c95d41a8ba105550c5203048
Autor:
Tom Benton
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
This article describes an efficient way of using comparative judgement to calibrate scores from different educational assessments against one another (a task often referred to as test linking or equating). The context is distinct from other applicati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85820393f91a4c47906367ea7da689fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.