Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"stakeholders' perspective"'
Autor:
Addolorata Maria Netti, Ossama M.M. Abdelwahab, Giulia Datola, Giovanni Francesco Ricci, Paolo Damiani, Alessandra Oppio, Francesco Gentile
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract This paper explores the potential implementation of Nature-Based Solutions (NBSs) in agriculture, specifically focusing on soil and water management in Southern Italy, particularly in the Apulia and Basilicata regions. Through a tailored que
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d611510e865046f29c453b398db4bfb0
Publikováno v:
Environmental Science and Sustainable Development, Vol 9, Iss 1 (2024)
Climate change has emerged as a global focal point, notably affecting vulnerable countries like Pakistan. The country faces heightened risk, prompting concern among many due to its susceptibility to climate-related hazards. An imperative challenge ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0ec40b47c1c4b95afeb781a0d437388
Awareness, practices and perspectives on ensuring access to ideally packaged iodized salt in Nigeria
Autor:
Oluwaseun Ariyo, Opeyemi Akintimehin, Anuoluwapo Funmilayo Taiwo, Thelma Nwandu, Bukola Olanrewaju Olaniyi
Publikováno v:
Dialogues in Health, Vol 3, Iss , Pp 100148- (2023)
Salt iodization is a positive exemplar of a sustainable public-private partnership in promoting better nutrition outcomes in many countries. However, the gains in the past decades are gradually being eroded, following laxity in policy implementation,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c09354cd3934391a532cc8cccddfc40
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.