Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"stakeholder education"'
Autor:
Jennifer M. Poger, Andrea E. Murray, Emily A. Schoettler, Evelyn S. Marin, Betsy B. Aumiller, Jennifer L. Kraschnewski
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 5 (2021)
Community engagement is a critical component of translational research. Innovative educational approaches to support meaningful involvement of stakeholders in clinical research allows for bidirectional learning and greater engagement in translational
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/004d0d300c904fd294240d7333b2fe13
Autor:
Miriam Grace, Lynn V. Dicks, Judita Tomaškinová, Pavel Stoev, Andres F. Alcantara Valero, Maria Susana Orta Ortiz, Jarumi Kato Huerta, Leticia De Santis, Mario V. Balzan, Davide Longato, Anna Sapundzhieva, Davide Geneletti, Marcus Collier
Nature based solutions (NbS) have the potential to build climate resilience and tackle key societalchallenges while also providing multiple co-benefits to biodiversity and human well-being. The demandfor nature-based innovation is strongly felt in Ma
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7692cca2d156663dfccbac2be23becf2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrea Murray, Evelyn S. Marin, Emily A. Schoettler, Jennifer L. Kraschnewski, Betsy B. Aumiller, Jennifer M. Poger
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science
Community engagement is a critical component of translational research. Innovative educational approaches to support meaningful involvement of stakeholders in clinical research allows for bidirectional learning and greater engagement in translational
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.