Zobrazeno 1 - 10
of 1 019
pro vyhledávání: '"ssibl"'
Publikováno v:
Research and Development in Education, Vol 4, Iss 2, Pp 1066-1082 (2024)
The development of SSIBL-based E-modules is motivated by the importance of critical thinking skills and learning motivation in science learning that must be possessed by students. It was found that the limited teaching materials used as well as criti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18658d245c9f4adba06e88c216446a86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal BIOEDUIN, Vol 12, Iss 2, Pp 120-137 (2022)
21st century skills are learning and innovation skills that focus on the 4Cs (collaboration, creative thinking, communication, critical thinking and problem solving, and innovation). The importance of Biology teaching materials that incorporate eleme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5f0dadba600415e80fe856f652af7e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yiannis Georgiou, Eleni A. Kyza
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 8; Pages: 6442
Fostering secondary education students’ responsible citizenship and preparing them to be critically engaged with global socio-environmental challenges are of crucial importance toward achieving sustainability. This paper contributes to the effort t
Publikováno v:
Asia-Pacific Science Education. 8:109-148
This study describes the development of a climate change SSIBL-STEAM program that was aligned to the Grade 6 elementary school national curriculum using the ADDIE model for design. The efficacy of the climate change SSIBL-STEAM program was investigat
Autor:
Kárpáti, Andrea, Király, Andrea
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):288-297
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=845891
Publikováno v:
School Science Review; Dec2018, Vol. 100 Issue 371, p46-52, 7p
Publikováno v:
Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching; Dec2018, Vol. 19 Issue 2, p1-27, 27p
Autor:
Amos, Ruth, Christodoulou, Andri
Publikováno v:
School Science Review; Dec2018, Vol. 100 Issue 371, p59-65, 7p