Zobrazeno 1 - 10
of 805
pro vyhledávání: '"srm design"'
This paper presents a methodology for the concurrent first-stage preliminary design and ascent trajectory optimization, with application to a Vega-derived Light Launch Vehicle. The reuse as first stage of an existing upper-stage (Zefiro 40) requires
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.03268
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mehmet Polat, Eyyup Oksuztepe, Merve Yildirim, HalukEren, Mustafa Kaya, Hasan Kürüm, Zeki Omaç
Publikováno v:
New Trends in Electrical Vehicle Powertrains
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6982b8459cc88ffa81a2a28fa73d3177
http://www.intechopen.com/articles/show/title/outer-rotor-srm-design-for-electric-vehicle-without-reducer-via-speed-up-evolutionary-algorithm
http://www.intechopen.com/articles/show/title/outer-rotor-srm-design-for-electric-vehicle-without-reducer-via-speed-up-evolutionary-algorithm
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
This paper presents a methodology for the concurrent first-stage preliminary design and ascent trajectory optimization, with application to a Vega-derived Light Launch Vehicle. The reuse as first stage of an existing upper-stage (Zefiro 40) requires
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a0a7e26ae9441162289eb0b6a6a2f34b
http://hdl.handle.net/11573/1321643
http://hdl.handle.net/11573/1321643
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2018 21st International Conference on Electrical Machines and Systems (ICEMS).
For an optimal design of synchronous reluctance motor (SRM), rotor topology and the choice of numerous design variables remain a significant challenge. Generally, the rotor of SRM is only designed in the axial or radial direction, and the design vari
Publikováno v:
Materials Science Forum. 856:269-275
This paper presents the design of geometrically similar switched reluctance machines based on similarity theory and scale factors techniques. The fundamental theory for the development of the proposed methodology is described. The proposed methodolog