Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"sports retail"'
Autor:
Kavita Ingale, Manisha Paliwal, Suchita Jha, Ghazal Masarrat, Suchitra Kodlekere, Shreya Shedge
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 20, Iss 3, Pp 97-109 (2024)
Digitalization has transformed dynamics across all fields, and technology has completely changed the customer experience. One prominently utilized technology in offline retail is self-checkout services. The present study intends to investigate the at
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cf688215733451a8238389d110a1a88
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2020, Vol. 22, Issue 2, pp. 312-329.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-12-2019-0137
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cardoso, Ana Beatriz Martins
Nowadays, with more and more players entering the market and consumers becoming more demanding, it is very important that companies are able to deliver the best possible product, in the right quantity, at the right time, at the right price, and in th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1199::d1c25fa4c6e50dbdc8b94b86fc86b019
https://hdl.handle.net/10071/27253
https://hdl.handle.net/10071/27253
Publikováno v:
RUC: Repositorio da Universidade da Coruña
Universidade da Coruña (UDC)
RUC. Repositorio da Universidade da Coruña
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Universidade da Coruña (UDC)
RUC. Repositorio da Universidade da Coruña
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
[Resumen En los últimos años, son diversas las voces que abogan por la implementación de una estrategia de distribución omnicanal para facilitar una transición fluida y sin barreras entre los canales online y offline. En este trabajo, se realiza
Autor:
Ericksson, Hanna
Combining concepts regarding the make-or-buy decision, such as Williamson’s (1981) ideas on transaction costs in conjunction with theories of supply chain management, the thesis outlines what factors should be of importance to firms when deciding t
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-189164
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.