Zobrazeno 1 - 10
of 4 578
pro vyhledávání: '"sports celebrity"'
Autor:
Shezi, Nkosinamandla1 shezine@unisa.ac.za
Publikováno v:
Market / Trziste. 2022, Vol. 34 Issue 1, p41-57. 17p.
Autor:
Dina El-Shihy
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study aims to examine the influence of sports celebrities’ personalities as social media endorsers on customers’ purchasing intentions, considering the mediating role of perceived product quality. A quantitative research approach was employe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/335d4952a1644477b1803cb31ee935cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dikčius, Vytautas1 vytautas.dikcius@evaf.vu.lt, Ilciukiene, Svetlana2 svetailciukiene@yahoo.com
Publikováno v:
Organizations & Markets in Emerging Economies. 2021, Vol. 12 Issue 1, p160-177. 18p.
Autor:
Nkosinamandla Shezi
Publikováno v:
Tržište, Vol 34, Iss 1, Pp 41-57 (2022)
Purpose – This study was aimed at investigating the credibility of South African sports celebrities for its potential influence on the identification with and purchase intention among South African consumers regarding endorsed brands. Design/Metho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea872e8b76314694b814645a41e22ab2
Publikováno v:
Jurnal the Messenger, Vol 13, Iss 2, Pp 120-132 (2021)
Celebrity endorsement is a widely used method to gather customer visual attention to the advertised product. Viewers' visual attention to the products is clinical for advertisers. This is why advertisers keep their eyes on consumers to know where the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1951c5a2c46546b0ba4d607992d3a816
Publikováno v:
Sport, Business and Management: An International Journal, 2021, Vol. 11, Issue 3, pp. 340-361.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SBM-06-2020-0062
Publikováno v:
Galician Journal of Economics / Revista Galega de Economía; 2023, Vol. 32 Issue 3, p1-21, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Galega de Economía, Vol 32, Iss 3 (2023)
This research aims to study Celebrity Endorsement in the context of Social Media when practiced by Sports Celebrities and its influence on Purchase Intention. Four dimensions were studied: Word-of-Mouth, Brand Image, Brand Trust and Brand Attitude. R
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f39f2cd430e4558b5e7970d38289ed5