Zobrazeno 1 - 10
of 376
pro vyhledávání: '"sponsorship relations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lund, Ragnar
Publikováno v:
International Journal of Quality and Service Sciences, 2010, Vol. 2, Issue 1, pp. 113-127.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17566691011026630
Autor:
Liikamaa, Johanna
The aim of this thesis is to investigate and reflect about the different sponsorship relations between a Swedish sports retailer and their sponsored events. My case for this thesis is the brand Intersport and I am investigating the phenomena sponsors
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hb:diva-8481
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ragnar Lund
Publikováno v:
International Journal of Quality and Service Sciences. 2:113-127
PurposeInfluenced by emerging developments in service management, the aim of this paper is to develop a model for value co‐creation in sponsorship relations, with specific emphasis on inter‐organizational learning dimensions.Design/methodology/ap
Autor:
Peycheva, Desislava1 desi93peycheva@gmail.com
Publikováno v:
Research Papers of UNWE. 2024, Vol. 3 Issue 3, p245-261. 17p.
Idrottssponsring ses idag som ett legitimt marknadsföringsverktyg, och är någonting som företag spenderar allt mer pengar på. För idrottsföreningar är sponsorintäkter en viktig del i att bedriva sin verksamhet. Tidigare forskning inom områd
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-46418
Autor:
Lund, Ragnar
Publikováno v:
International Journal of Quality & Service Sciences; Jan2010, Vol. 2 Issue 1, p113-127, 15p
Autor:
Yimin Huang1 stephanie.huang@mq.edu.au, Wilkinson, F.2 i.wilkinson@econ.usyd.edu.au
Publikováno v:
Journal of Business Market Management (Freie Universitaet Berlin). 2014, Vol. 7 Issue 1, p254-279. 26p.