Zobrazeno 1 - 10
of 211
pro vyhledávání: '"sponsorship disclosure"'
Publikováno v:
Internet Research, 2023, Vol. 34, Issue 3, pp. 849-867.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-12-2021-0903
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2023, Vol. 17, Issue 6, pp. 865-881.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-06-2022-0189
Publikováno v:
Business Systems Research, Vol 14, Iss 2, Pp 158-172 (2023)
Digital advertising and the amount of money spent on influencer marketing increases every year. Nowadays, it has become one of the most profitable ways to promote products and services and increase a company’s profit through an endorsement on socia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/546991c6b2ad4cf88991a7ec60d84ddd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ianelli Rocha, Patrícia, Lourenção, Marina, Alves Teixeira, Adriano, Araújo, Elton Gean, de Moura Engracia Giraldi, Janaina, Caldeira de Oliveira, Jorge Henrique
Publikováno v:
Young Consumers, 2023, Vol. 24, Issue 4, pp. 445-467.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-03-2022-1497
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2022, Vol. 40, Issue 7, pp. 854-870.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-09-2021-0310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 10, Iss 1, Pp 124-135 (2022)
Influencers have established themselves as key allies for brands by cultivating a powerful public image to promote them. In the case of Instamoms, these collaborations can offer moms a means of achieving economic stability. In a country like Mexico,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ec7fbadb9fc4e2b847cc0e090166b84
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Virtual influencers are gaining prominence as a way of attracting people’s attention on social media, but limited research has been conducted on this subject. In this research, we explore the effects of human-like virtual influencers (HVIs) vs. ani
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99414b25a4364f1b8e4a41826899fd7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.