Zobrazeno 1 - 10
of 185
pro vyhledávání: '"sponsored content"'
Autor:
Sirel Gölönü, Eda Turancı
Publikováno v:
Yeni Medya, Vol 2022, Iss 13, Pp 74-105 (2022)
Günümüzde influencerlar, tüketicilere ulaşma aracı olarak işlevi görürken aynı zamanda ürünlerin reklam ve tanıtımını yapan bir dijital pazarlama unsuru olarak da faaliyet göstermektedirler. Markaların influencerlar ile yürüttükl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bafa7470f64c4a2abc8c3cd409cc8a03
Publikováno v:
Sustainable Business and Society in Emerging Economies, Vol 5, Iss 3 (2023)
Purpose: Sponsored content in the form of covert messages is deceptive on consumers' behalf. When a consumer is aware of the sponsored content, they infer influencer motives and starts to resist such content hurting engagement. Sponsored content also
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1cacc23f8d384cc0bc171630ad52a9ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johannes Beckert, Thomas Koch
Publikováno v:
Studies in Communication Sciences, Vol 22, Iss 1, Pp 205-222 (2022)
Social media influencers have marked a significant change in advertising in recent years. By integrating sponsored content from advertisers into their feeds, they create awareness and favorable attitudes for products and brands. The effectiveness of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c70856dfd36e4f308cb2bc6f6757307c
Autor:
Yusuf Zafer Can Uğurhan
Publikováno v:
Selçuk İletişim, Vol 14, Iss 4, Pp 1793-1819 (2021)
Günümüzde markalar, sayısız uyaran içinde tüketicilerin dikkatini çekebilmek ve mesajlarını iletebilmek için sürekli olarak yeni ve etkili yollar aramaktadır. Bu yollardan birisi sosyal medya fenomenlerinin ürettikleri sponsorlu içerik
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1ff4889982c4e3e94c124a1d179000b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Apostol, Nicoleta-Elena
Publikováno v:
Journal of Media Research - Revista de Studii Media / Journal of Media Research. 13(37):59-81
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=893073
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.