Zobrazeno 1 - 10
of 1 404
pro vyhledávání: '"sponsor"'
Autor:
Goldstein, Dawn Eden
Publikováno v:
America Magazine: The Jesuit Review of Faith & Culture. Feb2023, Vol. 228 Issue 2, p50-52. 3p. 1 Black and White Photograph.
Autor:
George, Joliss Helen, Ranjith, V.K.
Publikováno v:
Sport, Business and Management: An International Journal, 2024, Vol. 14, Issue 4, pp. 557-577.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SBM-10-2023-0127
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2023, Vol. 24, Issue 5, pp. 1039-1054.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-05-2023-0100
Autor:
Kenet, Patricia Lawler
Publikováno v:
America Magazine: The Jesuit Review of Faith & Culture. Apr2023, Vol. 228 Issue 4, p57-59. 3p. 1 Color Photograph.
Autor:
Flanagan, Patrick
Publikováno v:
Catholic Library World. Aug2024, Vol. 95 Issue 1, p42-42. 2/3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Лëд и снег, Vol 63, Iss 2, Pp 225-242 (2023)
Based on the analysis of the results of two measurement episodes in February 2021/22 and calculations using the LSM SPONSOR model, we obtained estimates of the variability of the snow surface thermal balance components and the thermal regime of the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/965d8115aa194372855b0d2d539a1006
Autor:
Nasya Fatika Augusta, Amelia Ananda Setiawan, Firna Shizuka Nugroho, Zahra Kirana Prameswari, Syti Sarah Maesaroh
Publikováno v:
Jurnal Sains Sosial dan Humaniora, Vol 7, Iss 2, Pp 97-108 (2023)
Sponsorship merupakan salah satu strategi dalam meningkatkan brand awareness suatu perusahaan. Sering kali perusahaan menggunakan strategi tersebut pada event olahraga. Sehingga, saat ini masih belum banyak penelitian lebih lanjut mengenai pengaruh s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac9de466747342a2869686722f2aba29