Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"spolupráce učitelů"'
Autor:
Plavcová, Eliška
v anglickém jazyce ABSTRACT This thesis aims to analyze and describe how the cooperation of pedagogical workers in selected a Little Class School, how cooperation works in practice. The theoretical part deals mainly with characteristic of Little Cla
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-454251
Autor:
Mikšovská, Eva
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Abstrakt Diplomové práce Bc. Eva Mikšovská Kolegialita a spolupráce učitelů v základní škole speciální Collegiality and cooperation of teachers in basic special school Pra
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321577
Publikováno v:
Trends in Education / Trendy ve Vzdělávání; 2023, Vol. 16 Issue 2, p5-12, 8p
Autor:
Soldátová, Jitka
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Bc. Jitka Soldátová Spolupráce učitelů při proměně výuky Cooperation between teachers during education transformation Vedoucí práce: 2014 Doc. PhDr. Kasíková Hana, CSc. A
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-332026
Autor:
Rukavička, Radek
The thesis is divided in two parts. The first theoretical part defines the term cooperation and deals with the question of cooperation and individualism in school environment. It also reflects the documents where cooperation is explicitly mentioned.
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-323560
Autor:
Sigurlina Davidsdottir, Penelope Lisi
Publikováno v:
Studia paedagogica. 17
Islandske středni skoly byly roku 2006 pověřeny provedenim autoevaluace. Přistoupily k tomuto požadavku různě a s velkými rozdily v ucasti ucitelů. V některých skolach si ucitele evaluaci prace skoly a tvorbu planu rozvoje vzali za vlastni
Autor:
Richterová, Bohdana, Kubíčková, Hana
Publikováno v:
Lifelong Learning / Celoživotní Vzdělávání; 2020, Vol. 10 Issue 1, p25-55, 31p
Publikováno v:
Studia Paedagogica; 2012, Vol. 17 Issue 2, p51-70, 20p
Autor:
Haškovcová, Martina
The diploma thesis deals with the issue of pair teaching between teachers. The main goal is to map the advantages and disadvantages of this teaching. It focuses on the broader specifics of pair teaching, which it then compares in the environment of p
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-454321