Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"spoken number "'
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 12, Iss 5, p 532 (2022)
Many studies of bilingual arithmetic report better performance when verifying arithmetic facts in the language of learning (LA+) over the other language (LA−). This could be due to language-specific memory representations, processes established dur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b1753bda42f4eefbde298b5f567c5d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Silke M. Göbel, Chia-Yuan Lin
Publikováno v:
Quarterly Journal of Experimental Psychology (2006)
Moving seamlessly between spoken number words and Arabic digits is common in everyday life. In this study, we systematically investigated the correspondence between auditory number words and visual Arabic digits in adults. Auditory number words and v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ddfae89d9da8b61a862002a183bfde22
https://kar.kent.ac.uk/74592/1/1747021819854444.pdf
https://kar.kent.ac.uk/74592/1/1747021819854444.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eric Mounier
Publikováno v:
Mathématiques [math]. Université Paris-Diderot-Paris VII, 2010. Français
HAL
HAL
Though a good deal of research has been written already concerning the acquisition or teaching of written positional notation, difficulties do persist for pupils in early school years. Written multidigit number cannot be reduced to a simple tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::eda5ea7bd956d502907c5458bbe5e05b
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00550721v3/file/MOUNIER_THESE_complA_te_impression_2013.pdf
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00550721v3/file/MOUNIER_THESE_complA_te_impression_2013.pdf
Autor:
Mounier, Eric
Publikováno v:
Mathématiques [math]. Université Paris-Diderot-Paris VII, 2010. Français
Though a good deal of research has been written already concerning the acquisition or teaching of written positional notation, difficulties do persist for pupils in early school years. Written multidigit number cannot be reduced to a simple tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______212::8e80d60e64a39dccf8bf6d97c0916118
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00550721v3/file/MOUNIER_THESE_complA_te_impression_2013.pdf
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00550721v3/file/MOUNIER_THESE_complA_te_impression_2013.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.