Zobrazeno 1 - 10
of 12 113
pro vyhledávání: '"spiritual approach"'
Autor:
MOHD ZIN, NOR ASLIZA1 109346@siswa.ukm.edu.my, KU JOHARI, KU SUHAILA1 suhaila@ukm.edu.my, ABU BAKAR, ABU YAZID1 yazid3338@ukm.edu.my, MAHMUD, MOHD IZWAN2 izwan@ukm.edu.my
Publikováno v:
Akademika. 2024, Vol. 94 Issue 2, p454-473. 20p.
Autor:
سمانه فرخ فر1 samanefarrokhfar@gmail.com, فاطمه حسین زاده د2, رقیه ولی پور خواج3, فتانه عموئی4
Publikováno v:
Journal of Mazandaran University of Medical Sciences (JMUMS). Apr2024, Vol. 34 Issue 232, p155-166. 12p.
A Psycho-Spiritual Approach to Purpose-Based Career Coaching: A Step-By-Step Guide for Practitioners
Autor:
Mkpoikanke Sunday Otu, Chiedu Eseadi
Publikováno v:
Psikoislamika, Vol 21, Iss 1, Pp 17-41 (2024)
Life is meaningless, drowsy, stressful, boring, wasteful, and fruitless without purpose. Hence, purpose justifies someone’s existence on earth. It is assumed therefore that nobody was born by accident. The Creator, God thought about it and decided
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a9812408e42407295d605f990b7ce79
Autor:
Mhatre, Snehal G., author, Mehta, Nikhil K., author
Publikováno v:
Fostering Sustainable Development in the Age of Technologies
Autor:
Samaneh Farrokhfar, Fatemeh Hosseinzadeh Dogolsar, Roghayeh Valipour Khajehghyasi, Fataneh Amoui
Publikováno v:
Journal of Mazandaran University of Medical Sciences, Vol 34, Iss 232, Pp 155-166 (2024)
Background and purpose: Art education is one of the areas of the curriculum in the development of various individual characteristics and capabilities. Art, with its profound impact and appeal, can serve as an effective tool for gaining a deeper under
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb1b92d63b444df5bc4711337bacffb4
Autor:
CHARÃO BRITO, LUCAS1,2, ROBERTO STÉFANI, SILVIO2,3, DIAS LOPES, LUIS FELIPE4,5, CRISTINA LIMONGI-FRANÇA, ANA6,7
Publikováno v:
Brazilian Business Law Journal / Administração de Empresas em Revista. jan-mar2024, Vol. 1 Issue 34, p35-57. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.