Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"speedrun"'
Autor:
Fanny Barnabé
Publikováno v:
Interfaces Numériques, Vol 5, Iss 3 (2018)
Ce travail vise à interroger la manière dont les jeux vidéo et les dynamiques de détournement qu’ils suscitent chez les joueurs redéfinissent la traditionnelle opposition entre consommation et création. Dans ce but, nous étudierons un usage
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/021196ef60c44d0d826ee717223136ca
Autor:
Groß, Matthias
Speedrunning in general means to go fast in a video game. This simple concept has an immense impact on the ways players engage with games. The inherent aspect of optimization within this esports niche makes it a good application field of optimization
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7c5993e49791717b901d2a24e99c2402
https://epb.bibl.th-koeln.de/frontdoor/index/index/docId/2049
https://epb.bibl.th-koeln.de/frontdoor/index/index/docId/2049
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ゲームプログラミングワークショップ2019論文集. :227-234
スピードランとは,主にアクションゲームをできるだけ短い時間でクリアする“遊び方”であり, 日本ではタイムアタックなどとも呼ばれて親しまれている.スピードランをうまく行う
Publikováno v:
Rotura-Revista de Comunicação, Cultura e Artes; n. 1 (2021): Filme e Videojogo; 62-69
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::49c89ec40a179b9a5f2d2aa6f46a8f94
https://publicacoes.ciac.pt/index.php/rotura/article/view/16
https://publicacoes.ciac.pt/index.php/rotura/article/view/16
Autor:
Janik, Justyna
This paper analyzes the mechanisms of communication connecting different types of actant during the moment of digital gameplay. The process of communication inside the videogame object is inherently immersed in its digital space thanks to the phenome
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3647::627fb6838ef258987aebf4dfbc4abaff
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/259840
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/259840
Autor:
Barnabé, Fanny
Publikováno v:
Interfaces Numériques, Vol 5, Iss 3 (2018)
Ce travail vise à interroger la manière dont les jeux vidéo et les dynamiques de détournement qu’ils suscitent chez les joueurs redéfinissent la traditionnelle opposition entre consommation et création. Dans ce but, nous étudierons un usage
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.