Zobrazeno 1 - 10
of 34 189
pro vyhledávání: '"speech rate"'
Autor:
Heffner, Christopher C.1,2,3 (AUTHOR) ccheffne@buffalo.edu, Al-Thowaini, Buthainah M.4 (AUTHOR), Rytting, C. Anton5 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/22/2024, Vol. 19 Issue 10, p1-18. 18p.
Autor:
Maruoka, Mizuki1 (AUTHOR) 7522565@ed.tus.ac.jp, Tsujimura, Sohei2 (AUTHOR), Asakura, Takumi3 (AUTHOR) t_asakura@rs.tus.ac.jp
Publikováno v:
Acoustics Australia. Mar2024, Vol. 52 Issue 1, p77-86. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Angelopoulou, Georgia1 (AUTHOR) georginangel@gmail.com, Kasselimis, Dimitrios1,2 (AUTHOR) dkasselimis@gmail.com, Goutsos, Dionysios3 (AUTHOR), Potagas, Constantin1 (AUTHOR) cpotagas@otenet.gr
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). May2024, Vol. 14 Issue 5, p466. 21p.
Autor:
Hisagi, Miwako1, Higby, Eve2, Zandona, Mike3, Acosta, Annett P.1, Kent, Justin4, Tajima, Keiichi5 eve.higby@csueastbay.edu
Publikováno v:
JASA Express Letters. May2024, Vol. 4 Issue 5, p1-9. 9p.
Publikováno v:
Ibérica, Iss 47 (2024)
One potential source of authentic input for English for Academic Purposes (EAP) and English for Science and Technology (EST) listening could be science podcasts. In this study, we examine the vocabulary level of this genre, as well as the amount of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a31d8183ba2e4a1a8aee0ddf2431e355
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.