Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"speech communication ability"'
Autor:
Yang, Jingwen, Chen, Zelin, Qiu, Guoxin, Li, Xiangyu, Li, Caixia, Yang, Kexin, Chen, Zhuanggui, Gao, Leyan, Lu, Shuo
Publikováno v:
In Computer Speech & Language November 2022 76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yuebo Chen, Qinqin Luo, Maojin Liang, Leyan Gao, Jingwen Yang, Ruiyan Feng, Jiahao Liu, Guoxin Qiu, Yi Li, Yiqing Zheng, Shuo Lu
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience, Vol 16 (2022)
Catchy utterances, such as proverbs, verses, and nursery rhymes (i.e., “No pain, no gain” in English), contain strong-prosodic (SP) features and are child-friendly in repeating and memorizing; yet the way those prosodic features encoded by neural
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7817d69c43264319a2d621e8b9cb4871
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bellefleur, Philip A.
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 1975 Oct 01. 120(5), 461-461.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44388064
Autor:
Yuebo Chen, Qinqin Luo, Maojin Liang, Leyan Gao, Jingwen Yang, Ruiyan Feng, Jiahao Liu, Guoxin Qiu, Yi Li, Yiqing Zheng, Shuo Lu
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience, Vol 16 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/390c49dad0b4440bbe5886ce48fc06d0
Autor:
Sanetomi Eguchi
Publikováno v:
AUDIOLOGY JAPAN. 17:227-233
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paul, Brandon T.1 (AUTHOR) btpaul@ryerson.ca, Bajin, Münir Demir2 (AUTHOR), Uzelac, Mila3 (AUTHOR), Chen, Joseph2,4 (AUTHOR), Le, Trung2,4 (AUTHOR), Lin, Vincent2,4 (AUTHOR), Dimitrijevic, Andrew2,3,4 (AUTHOR) andrew.dimitrijevic@sunnybrook.ca
Publikováno v:
Scientific Reports. 10/22/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.