Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"speech cliches"'
Autor:
Zara Mukhamcherievna Shadzhe
Publikováno v:
Вестник Майкопского государственного технологического университета, Vol 0, Iss 1, Pp 94-101 (2023)
The article discusses the problem of effective written foreign language communication teaching, substantiates the need to develop a methodology for teaching written foreign language communication in a nonlinguistic university. The relevance of the re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1bb7a2fab4d41ab83036e32e4a41a29
Publikováno v:
Жанры речи, Vol 26, Iss 2, Pp 136-145 (2020)
The article presents the results of a study of the genre parameters of the preamble to the Constitution of the Russian Federation and preambles to the constitutions of the republics that are part of the Russian Federation. The following aspects are c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/218a20f7c51646529f1d86c066bfa243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marina V. Batyushkina
Publikováno v:
Жанры речи, Vol 26, Iss 2, Pp 136-145 (2020)
The article presents the results of a study of the genre parameters of the preamble to the Constitution of the Russian Federation and preambles to the constitutions of the republics that are part of the Russian Federation. The following aspects are c
Publikováno v:
Journal of Fundamental and Applied Sciences; Vol 9, No 7S (2017): Special Issue; 1165-1173
The article is devoted to the issue of grammatical approach application during the teaching of Russian etiquette speech for foreigners. In the practice of teaching Russian as a foreign language, the issues related to the development of etiquette spee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.