Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"specific learning disability (sld)"'
Autor:
Călinescu, Petru Marian
Publikováno v:
Buletin de Psihiatrie Integrativa / Bulletin of Integrative Psychiatry. 88(1):19-26
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=960668
Publikováno v:
Journal of Qualitative Research in Health Sciences, Vol 9, Iss 4, Pp 281-289 (2021)
Introduction: The presence of a child with a specific learning disability in the family who needs care and has special educational problems is a source of stress for mothers, affecting their mental health and adjustment. This study aimed to explore t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cf45129f7fb434c88f379d8a7676746
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blum, Maria Andreia Batista
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações do UNICENTRO
Universidade Estadual do Centro-Oeste (UNICENTRO)
instacron:UNICENTRO
Universidade Estadual do Centro-Oeste (UNICENTRO)
instacron:UNICENTRO
Submitted by Fabiano Jucá (fjuca@unicentro.br) on 2019-05-13T13:51:46Z No. of bitstreams: 1 MARIA ANDREA BATISTA BLUM.pdf: 4751820 bytes, checksum: 828f217ece7749462cc7ad4ed2b370b1 (MD5) Made available in DSpace on 2019-05-13T13:51:46Z (GMT). No. of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::0a44d2946a74881b846f798ba540d665
http://tede.unicentro.br:8080/jspui/handle/jspui/1063
http://tede.unicentro.br:8080/jspui/handle/jspui/1063
Autor:
Tony, Mary Pushpy
According to the UNICEF report, up to ten percent of children in the world have affected specific learning disabilities (SLD) and the majority of these children are educated in general education classrooms. An important resource for children with lea
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-44169
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akinci, Begüm
Özgül Öğrenme Güçlüğünün (ÖÖG), ilkokul döneminden itibaren çocuğun yaşantısını etkilediği, kendisini akranlarıyla kıyaslayan ve özgül alanlarda (okuma, yazılı anlatım, matematik) başarısızlık yaşayan çocuğun olumlu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6e7b1d321d38c0e6b1f4cb866d8ccc73
https://hdl.handle.net/20.500.12415/587
https://hdl.handle.net/20.500.12415/587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hudson, Tina M., McKenzie, Robert G.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
As it has become a prominent feature in the identification of students with specific learning disabilities (SLD), response to intervention (RTI) has generated significant interest and, in some respects, controversy regarding assessment and attendant
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/3994