Zobrazeno 1 - 10
of 36 669
pro vyhledávání: '"specific competencies"'
Publikováno v:
Knowledge & Performance Management, Vol 8, Iss 1, Pp 149-162 (2024)
Continuous improvement of professional training was included in the monitoring of the progress of competencies by teachers, considering the importance of fulfilling students’ graduation profile at the end of their professional training. This study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4603a6915014553bfee22f64e897f2c
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study examines the opportunities, challenges, and competencies required for business administration professionals, particularly the interaction between generic competencies and specific performance outcomes in organizational settings. Using comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9078c0dab15748ef9a08c14d4466de73
Autor:
Valeriu Jurat, Carolina Moga, Maria-Florica Grigore, Ion Carp, Marius-Viorel Ulăreanu, Roxana-Ștefania Drăgan, Daniela-Corina Popescu, Miroslawa Cieslicka
Publikováno v:
Physical Education of Students, Vol 28, Iss 1, Pp 4-15 (2024)
Background and Study Aim. The modernization of the curriculum in higher education, through its importance and significance, aims to ensure optimal conditions in the creation and continuous improvement of the personality of the student/future teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf31221f29d34de9bcdd1cb144c8e0e5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gomes de Souza, Alana1 alana.souza@ebserh.gov.br, de Abreu Tacon, Fernanda Sardinha1, Mauad Freitas, Lagerson2
Publikováno v:
Espaço Para a Saúde. 2024, Vol. 25, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Biwei Xu, Lipeng Luo
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 165359-165370 (2024)
The importance of a comprehensive assessment of swimmers’ specific abilities lies in offering both athletes and coaches a scientific and all-encompassing evaluation framework. By thoroughly examining multiple dimensions such as physical conditionin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72f3e953454d418c9532f8004a042b6e
Autor:
Viorel BOCANCEA, Alexandra PĂTRAȘCU
Publikováno v:
Analele Universităţii din Craiova. Psihologie, Pedagogie, Vol 45, Iss 2, Pp 225-240 (2023)
This study is based on the hypothesis that using different learning models helps students gain school competencies. In this regard, several learning models were chosen, as there is no universally accepted and validated one that contributes to the for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f24a04dad50543ce95f98b005fe4a0b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.