Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"specialty preferences"'
Autor:
Polychronis Voultsos, Petros Galanis, Marianna-Foteini A. Dafni, Venetia-Sofia Velonaki, Georgia-Neta Andreou, Leda Kovatsi
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 3, p 195 (2024)
The present study aimed to evaluate the psychometric properties of the Greek version of the Jefferson Scale of Empathy—Student version (JSE-S) and its association with potential predictors among Greek-speaking undergraduate medical students. This s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e11d1f1652b7467eb23a0ede68c2e600
Autor:
Elisabeth Assing Hvidt, Jens Søndergaard, Sonja Wehberg, Niels Christian Hvidt, Christina Maar Andersen
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Background Professional empathy has been associated with a range of positive patient- and clinician outcomes and is therefore considered important to develop for future physicians. Measuring changes in empathy scores among medical students b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37f4bd3b88214e51b3a42be76c7d5909
Autor:
Yaser Sarikhani, Sulmaz Ghahramani, Sisira Edirippulige, Yoshikazu Fujisawa, Matthew Bambling, Peivand Bastani
Publikováno v:
Cost Effectiveness and Resource Allocation, Vol 20, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Background Choosing a specialty by physicians is fundamentally linked to the performance of health systems and public health outcomes. Identifying the determinants of specialty selection is important to health policy for targeting resources
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cb6767a1b424e70915de8eb9cfd0017
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 18, Iss 1, Pp 1-9 (2018)
Abstract Background Little research addresses how medical students develop their choice of specialty training in crisis and resource-poor settings. The newly graduated medical students determine the future of the healthcare system. This study aims to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04bc06bc0beb4eda86763a9ddde20949
Publikováno v:
Avicenna Journal of Medicine, Vol 05, Iss 04, Pp 134-139 (2015)
Background and Aims: In recent years there has been a growing appreciation of the issues of career preference in medicine as it affects student learning and academic performance. Various factors influence the specialty choices of medical students. So
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c98cffc3e8824dd6b80edf4e37625822
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.