Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"special needs learners"'
Autor:
Segun Emmanuel Adewoye
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 3, Iss 11, Pp 213-225 (2022)
Notwithstanding the challenges of the COVID-19 pandemic, specifically in the educational system, research indicated that teachers of learners with special needs carried out meaningful teaching activities during the COVID-19 pandemic. Although the dif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4146f8bf8de4375b637fe885c6d7838
Autor:
Jaromin, Lidia, Skawina, Beata
Publikováno v:
Języki Obce w Szkole / Foreign Languages in School. (4):77-79
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1003230
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Buhere, Pamela, Ochieng, Pamela Atieno
Publikováno v:
Problems of Management in the 21st Century. 8(1):16-24
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1030649
Autor:
Pamela Buhere, Pamela Ochieng
Publikováno v:
Problems of Management in the 21st Century, Vol 8, Iss 1, Pp 16-24 (2013)
This study assessed the effectiveness of the use of selected teaching/learning resources in the implementation of Inclusive Education (I.E) for Special Needs Education (SNE) learners in mainstream primary schools. Focusing on the organisational effec
Autor:
Zwelibanzi, Carol Mathapelo
The purpose of this study was to investigate the challenges that are met by the teachers in selected secondary level special schools, catering for physically impaired learners in South Africa, when they teach Environmental Education. The study was qu
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/21701
Autor:
F Undiyaundeye
Publikováno v:
Nigerian Journal of Guidance and Counselling; Vol 11, No 1 (2006); 127-133
The challenges that learners with special need face in the course of learning are enormous. These challenges pose crucial problems to the teachers who are in direct contact with these types of learners. It is on this note that this study is undertake
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ellis, Laurel Taylor
Publikováno v:
Walden Dissertations and Doctoral Studies.
As a result of U.S. federal policy directives mandating inclusion, general education teachers in a rural elementary school in southern Maine were expected to be effective in working in inclusive classrooms with learners with diverse needs; however, t
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.