Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"special examination arrangements"'
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kevin Woods
Publikováno v:
Educational Psychology in Practice. 14:194-201
Summary The aim of this study was to elucidate, within one LEA, school processes influencing selection for special examination arrangements for GCSE on the grounds of Specific Learning Difficulties (SpLD) and emotional and behaviour difficulties (EBD
Publikováno v:
Asian Education Studies. 1:69
This paper discusses whether all tertiary institutes in Hong Kong are ready to provide dyslexic students with suitable special examination arrangements. Various challenges are identified. More efforts are warranted to establish a system with the nece
Autor:
Woods, Kevin
Publikováno v:
Educational Psychology in Practice; October 1998, Vol. 14 Issue: 3 p194-201, 8p
Autor:
SEKIGUCHI,Takahiro, TATEWAK,Yosuke, SEKIGUCHI,Takahiro(Department of Educational Psychology, Tokyo Gakugei University), TATEWAK,Yosuke(Organization for the Study of College Admissions National Center for University Entrance Examinations)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 63(1):203-211
Autor:
Woods, Kevin (AUTHOR) cen@man.ac.uk, Reason, Rea (AUTHOR) cen@man.ac.uk
Publikováno v:
Educational Psychology in Practice. Apr99, Vol. 15 Issue 1, p20-24. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li‐Tsang, Cecilia W. P., Li, Tim M. H., Lau, Mandy S. W., Lo, Amy G. W., Ho, Choco H. Y., Leung, Howard W. H.
Publikováno v:
Australian Occupational Therapy Journal; Feb2019, Vol. 66 Issue 1, p91-99, 9p, 4 Charts
Publikováno v:
International Journal of Inclusive Education; Jul2024, Vol. 28 Issue 9, p1936-1953, 18p