Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"special educational needs and disability"'
Autor:
Maro Doikou
Publikováno v:
International Journal of Emotional Education, Vol 16, Iss 1, Pp 154-168 (2024)
Pupils with special educational needs and disabilities (SEND) are at risk for emotional, behavioural and social difficulties. Social and emotional learning (SEL) may be particularly beneficial to fostering these children’s resilience. Given the imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b6d7caedd4449feb82de3c302cd1c95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 5 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97ce84b0557549af81329d7ce16782ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rasha Hafidh, Mhd Saeed Sharif, Ali H. Al-Bayatti, Ahmed S. Alfakeeh, Madini O. Alassafi, Mohammed A. Alqarni
Publikováno v:
Symmetry, Vol 12, Iss 9, p 1495 (2020)
There is a significant need for a computer-aided modeling, effective information analysis and ontology knowledge base models to support both special needs children and care providers. As this research work correlated to the symmetry scope, it propose
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6631e34a077e4133a32bc3529f896ca5
This scoping review aims to investigate the body of literature concerning how music therapy has been used to address behavioural problems in children with special educational needs and disabilities (SEND). Music therapy is now a well-established clin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d48b576f21dcc564891941d786c9cf86
Autor:
Lourdes Aguilar
Publikováno v:
Multimodal Technologies and Interaction, Vol 3, Iss 3, p 51 (2019)
With the growth in popularity of video games in our society many teachers have worked to incorporate gaming into their classroom. It is generally agreed that by adding something fun to the learning process students become more engaged and, consequent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6408e8a86f34d27bf9fe99a27dda1e4