Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"special education referral"'
Publikováno v:
The Journal of Negro Education, 2012 Jul 01. 81(3), 283-296.
Autor:
Kerry-Henkel, Laura
Teachers face great demands on their time, energy, and level of commitment. Previous studies have established that high numbers of teachers leave the profession each year due to burnout. Burnout is frequently caused by difficulties with classroom man
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/625374
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/625374
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/625374
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aldridge, Jerry
Publikováno v:
Childhood Education. Spring2004, Vol. 80 Issue 3, p168-170. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study was designed to ascertain whether group achievement test data can determine special education referral accuracy. One hundred eighty-nine special education referrals from four school districts in Texas were examined. The demographics were l
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc278974/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.