Zobrazeno 1 - 10
of 199
pro vyhledávání: '"speaking test"'
Autor:
Alireza Ahmadi
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract The shift of focus from a cognitive to social view has drawn the attention of second language assessment researchers to delve into interactional competence as an intriguing topic in paired oral tests. To fill the gap on how interactional pat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc47b3e3b250405ba58112feaa20c582
Publikováno v:
Beyond Words, Vol 10, Iss 1, Pp 36-48 (2022)
This study aimed to develop alternative English-speaking testing to be used during the COVID-19 pandemic. A semi-direct speaking test for 4 graders was the final product of this study. Cambridge curriculum with the ESL framework (0837) was used to fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70075de1b89c45a78246dd6ab5990a0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yujia Zhou, Asako Yoshitomi
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 9, Iss 1, Pp 1-19 (2019)
Abstract Background Research on the test-taker perception of assessments has been conducted under the assumption that negative test-taker perception may influence test performance by decreasing test-taking motivation. This assumption, however, has no
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5aeb269f332f452f8f11ff0e1933f484
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Studi Guru dan Pembelajaran, Vol 4, Iss 1 (2021)
This study investigates whether there is a significant relationship between the speaking ability of students in bilingual classes and their daily conversation performance, as reported in the oral placement test. The researchers analysed the relations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a468f67506c4427af8cc6e128cf9988
Autor:
Emine Ince
Publikováno v:
Mesure et Évaluation en Éducation, Vol 44, Iss 3 (2021)
L’épreuve d’expression orale du TEF s’effectue au moyen d’une entrevue entre un candidat et un examinateur-animateur. Or, le comportement de ce dernier peut représenter une menace à la fidélité du test. Il a été démontré que malgré
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0824949c461c46a3b3353ecdf26d5262