Zobrazeno 1 - 10
of 2 700
pro vyhledávání: '"speaking fluency"'
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 2024, Vol. 17, Issue 2, pp. 182-195.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIT-04-2024-0111
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Vol 26, Iss 1 (2024)
Speaking English fluently in social and professional settings has become a major requirement in the Tourism industry. With this in mind, this action research study explores how the Tandem application supports the speaking fluency of Tourism students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e095128ca184269b6a1825211e09b92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdullah Sarani, Masoud Kord
Publikováno v:
Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 15, Iss 1, Pp 191-208 (2023)
The Regulatory Focus Theory, a classic self-regulatory approach, posits that human behavior is significantly influenced by salient standards and reference points that are either situation-dependent or chronically accessible in a person's mind. This s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/724342226c184a009bcd70d7a61e9651
Autor:
Dilbreen Abdullah, Fakhir Mohammed
Publikováno v:
گۆڤارا زانستێن مرۆڤایەتی یا زانكۆیا زاخۆ, Vol 11, Iss 3 (2023)
The current study investigates the use of fillers produced by a sample of 80 Kurdish EFL university students (males and females), freshers and seniors, in relation to speaking fluency. The general methodological procedures of discourse analysis (henc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cd6a9303c93402c9c7da4c6649678d5
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 1, Pp 41-59 (2023)
Understanding students’ perspectives and differentiating classroom practices based on student needs are considered effective educators’ primary purposes in improving the foreign language learning process. How teachers conduct and teach their clas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4924819b74674422ae70be6ed001e198