Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"spatial imagination"'
Autor:
Li Junjun
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
With the continuous progress of society and the deepening of the new curriculum reform process, art curriculum education needs to enable students to improve their spatial imagination in a positive emotional experience. This paper promotes the integra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b17b4b9cc554da584120311e76a9f76
Autor:
Suo Dongdong
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Virtual reality technology constructs realistic and non-realistic scenes through computer simulation, which can provide users with a platform for human-computer interaction and a rich visual experience. In this paper, the application of virtual reali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a99adf82b254c80a22b7948b58f3beb
Publikováno v:
img journal, Iss 6, Pp 86-107 (2022)
Based on the concept of ‘interpretive community’, it is possible to trace how humans can become interpreters (or decoders) of their own reality through, say, written excerpts and architectural works. This chapter is intended, therefore, to report
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/504b534d81cd49889a0fae9f4a9166d5
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 538, p 05045 (2024)
This article broadly reveals the role and practical significance of theoretical rules for establishing connections in creating interesting and complex tasks aimed at developing students' creative, visual, logical thinking, spatial imagination and des
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c81aafaaed3b4d318539ab58c033c3a3
Publikováno v:
STEM Education, Vol 1, Iss 2, Pp 104-113 (2021)
Previous studies highlighted the role of STEM (science, technology, engineering, and mathematics) education in the development of mathematical skills while how mathematical skills influence STEM multidisciplinary literacy is under researched. Therefo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/677888b642d8490e94f9f05b80efc55a
Publikováno v:
Вестник Мининского университета, Vol 9, Iss 4 (2021)
Introduction. The task of studying the structure and dynamics of spatial thinking of schoolchildren and students is relevant for general and educational psychology and private teaching methods. The research goal of the article is to theoretically sub
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84d2b0fd60c74394a357e053a0d6b596
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.