Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"sparse Tobit factor model"'
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 57(2), 236-256. American Marketing Association
Bruce, N I, Becker, M & Reinartz, W 2020, ' Communicating Brands in Television Advertising ', Journal of Marketing Research, vol. 57, no. 2, pp. 236-256 . https://doi.org/10.1177/0022243719892576
Bruce, N I, Becker, M & Reinartz, W 2020, ' Communicating Brands in Television Advertising ', Journal of Marketing Research, vol. 57, no. 2, pp. 236-256 . https://doi.org/10.1177/0022243719892576
Many studies have quantified the effects of TV ad spending or gross rating points on brand sales. Yet this effect is likely moderated by the different types of brand-related messages or cues (e.g., logo, brand attributes) embedded in the ads and by t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.