Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"space-borne experiment"'
Autor:
Simona Bartocci, Roberto Battiston, Stefania Beolè, Franco Benotto, Piero Cipollone, Silvia Coli, Andrea Contin, Marco Cristoforetti, Cinzia De Donato, Cristian De Santis, Andrea Di Luca, Floarea Dumitrache, Francesco Maria Follega, Simone Garrafa Botta, Giuseppe Gebbia, Roberto Iuppa, Alessandro Lega, Mauro Lolli, Giuseppe Masciantonio, Matteo Mergè, Marco Mese, Riccardo Nicolaidis, Francesco Nozzoli, Alberto Oliva, Giuseppe Osteria, Francesco Palma, Federico Palmonari, Beatrice Panico, Stefania Perciballi, Francesco Perfetto, Piergiorgio Picozza, Michele Pozzato, Ester Ricci, Marco Ricci, Sergio Bruno Ricciarini, Zouleikha Sahnoun, Umberto Savino, Valentina Scotti, Enrico Serra, Alessandro Sotgiu, Roberta Sparvoli, Pietro Ubertini, Veronica Vilona, Simona Zoffoli, Paolo Zuccon
Publikováno v:
Remote Sensing, Vol 16, Iss 21, p 3982 (2024)
The High-Energy Particle Detector (HEPD-02) is one of the scientific payloads of the China Seismo-Electromagnetic Satellite (CSES-02). The HEPD-02’s main purpose is to characterize the particle environment in the Earth’s vicinity, identifying sud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e30f5266e8fc4f93ba09f1d0fd00cf7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.