Zobrazeno 1 - 10
of 179
pro vyhledávání: '"source of learning"'
Publikováno v:
International Journal of Computational Intelligence Systems, Vol 16, Iss 1, Pp 1-14 (2023)
Abstract Transfer learning is a great technology that can leverage knowledge from label-rich domains to address problems in similar domains that lack labeled data. Most previous works focus on single-source transfer, assuming the source domain contai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5a5a13d3e5b488abad88aa42fc7c5f2
Publikováno v:
IEEE Transactions on Neural Systems and Rehabilitation Engineering, Vol 31, Pp 1258-1267 (2023)
Individual differences among different subjects pose a great challenge to motor imagery (MI) decoding. Multi-source transfer learning (MSTL) is one of the most promising ways to reduce individual differences, which can utilize rich information and al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/969ed14d91a2426095f241806cf31ef1
Publikováno v:
Mathematical Biosciences and Engineering, Vol 20, Iss 2, Pp 2588-2608 (2023)
G protein-coupled receptors (GPCRs) have been the targets for more than 40% of the currently approved drugs. Although neural networks can effectively improve the accuracy of prediction with the biological activity, the result is undesirable in the li
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95e58248a911471690b068d51859f0fe
Autor:
Jabborova Dilafruz, Mamurova Dilfuza, Umurova Khushvakht Khakimovna, Ulasheva Umida, Djalolova Sevara Xolmuradovna, Khurramov Azizbek
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 491, p 01002 (2024)
The use of digital learning in the educational process, issues with teaching staff in the open-source digital learning system, pedagogical approaches to open education, and research done in the Republic of Uzbekistan are all examined in this article.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b97790429d4408c9a02dd1712e2d3ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nalans, Vol 8, Iss 14, Pp 112-129 (2020)
Source-based writing, using content from reading texts into writing, constitutes a prominent aspect of academic writing. Both research and classroom practice have demonstrated that effective use of sources poses challenges for undergraduate students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e73afa420a9f449b91ae7a2c2dbb4dfc
Publikováno v:
IEEE Journal of Translational Engineering in Health and Medicine, Vol 8, Pp 1-10 (2020)
Alzheimer’s disease (AD) is one of the most common progressive neurodegenerative diseases, and the number of AD patients has increased year after year with the global aging trend. The onset of AD has a long preclinical stage. If doctors can make an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c8e9d1c203d4854b7cffa9c3ebd28c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.