Zobrazeno 1 - 10
of 11 180
pro vyhledávání: '"solving mathematical problems"'
Autor:
Yang, Zhen, Chen, Jinhao, Du, Zhengxiao, Yu, Wenmeng, Wang, Weihan, Hong, Wenyi, Jiang, Zhihuan, Xu, Bin, Tang, Jie
Large language models (LLMs) have demonstrated significant capabilities in mathematical reasoning, particularly with text-based mathematical problems. However, current multi-modal large language models (MLLMs), especially those specialized in mathema
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.13729
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Franco Avila, Karla Mercedes1 kmfrancoa@ube.edu.ec, Peña Matamoros, Joseph Josue1 jjpenam@ube.edu.ec, Ortiz Aguilar, Wilber1 wortiza@ube.edu.ec
Publikováno v:
Sinergia Académica. 2024 Special Issue, Vol. 7, p176-202. 27p.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Matematika, Vol 18, Iss 1, Pp 39-58 (2024)
One of mathematical cognitive skills is the problem-solving ability. It is imperative for each student to have a range of abilities in order to deal with or resolve a problem. Habits of mind are abilities that can influence students' ability to solve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd8ede2714e64505a5e926d47866d38d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kreano: Jurnal Matematika Kreatif-Inovatif, Vol 13, Iss 2, Pp 355-369 (2022)
The importance of students' cognitive flexibility abilities in solving mathematical problems is the driving force behind this research. This study's goal was to identify and characterize students' levels of cognitive flexibility in handling mathemati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b16a94ee48d24be19925ef9109e74c20