Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"soil science education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pablo Geovanny Quichimbo Miguitama, Ángel Javier Aguirre de Juana, Giomara Michelle Chérrez Chérrez, Edison Andrés Quichimbo Miguitama, Raúl Alejandro Vanegas Cabrera, Leticia Salomé Jiménez Álvarez
Publikováno v:
Ciencia del Suelo, Vol 36, Iss 1, Pp 196-203 (2018)
Nowadays, there has been increasing interest in topics related to education on soil science, however, topics about learning on this science have been poorly studied, particularly the relationship between learning styles and academic performance has n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4920a6b8f8ef4fc0aff2a4a2a94765fa
Autor:
Magdalena Urbańska, Przemysław Charzyński, Helen Gadsby, Tibor József Novák, Salih Şahin, Monica Denise Yilmaz
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 1, p 1 (2021)
Teaching geography creates an opportunity for the transfer of knowledge about environmental problems and ways of solving them. Teachers from the Czech Republic, Hungary, Poland, Romania, Turkey, and the United Kingdom indicated strengths and weakness
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e72bd8327be475ebd61c7978d8286c1
Autor:
Jose A. Amador
Publikováno v:
Frontiers in Environmental Science, Vol 7 (2019)
Traditional passive approaches to teaching, such as lectures, are not particularly effective at promoting student learning, or at developing the qualities that employers seek in graduates from soil science programs, such as problem-solving and critic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eab604accc204d69a84863902e284461
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yilmaz, Magdalena Urbańska, Przemysław Charzyński, Helen Gadsby, Tibor József Novák, Salih Şahin, Monica Denise
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 12; Issue 1; Pages: 1
Teaching geography creates an opportunity for the transfer of knowledge about environmental problems and ways of solving them. Teachers from the Czech Republic, Hungary, Poland, Romania, Turkey, and the United Kingdom indicated strengths and weakness
Publikováno v:
Natural Sciences Education
On March 12, 2020 Dickinson State University moved all classes to distance delivery (DD) in response to COVID‐19. Faculty had only a brief opportunity to plan, as the turn‐around to DD was very rapid. Meaningful laboratory exercises were needed f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quichimbo Miguitama, Pablo Geovanny, Aguirre de Juana, Ángel Javier, Chérrez Chérrez, Giomara Michelle, Quichimbo Miguitama, Edison Andrés, Vanegas Cabrera, Raúl Alejandro, Jiménez Álvarez, Leticia Salomé
Publikováno v:
Ciencia del suelo, Volume: 36, Issue: 1, Pages: 196-203, Published: JUL 2018
Nowadays, there has been increasing interest in topics related to education on soil science, however, topics about learning on this science have been poorly studied, particularly the relationship between learning styles and academic performance has n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______617::5fe7d6dd2ff3430a4606ae758d3bba14
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1850-20672018000100018&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1850-20672018000100018&lng=en&tlng=en