Zobrazeno 1 - 10
of 922
pro vyhledávání: '"socratic pedagogy"'
Autor:
Matúš Porubjak
Publikováno v:
Profil, Vol 23, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
The study focuses on the psychological and didactic methods employed in Plato’s dialogue Meno. Using the method of dramatic reading, the author analyses the two main parts of Socratic pedagogy: the negative one (aporetic), characterized by elenchus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ca2f94cdeb847f4ab6da3c1d39960f4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rembierz, Marek
Publikováno v:
Ethos. Kwartalnik Instytutu Jana Pawła II KUL / Ethos: Quarterly of the John Paul II Institute at the Catholic University of Lublin. 34(1):243-273
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1019179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boghossian, Peter
Publikováno v:
Journal of Correctional Education, 2006 Mar 01. 57(1), 42-63.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23282687
Autor:
Bowen, Peter1
Publikováno v:
Business Education Innovation Journal. Jun2014, Vol. 6 Issue 1, p48-56. 9p.
Autor:
Jungck, John R., Calley, John N.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 1985 Jan 01. 47(1), 11-15.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4447922
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Academy of Business Education. Spring2017, Vol. 18, p110-121. 12p.
Publikováno v:
The Routledge Handbook of Women and Early Modern European Philosophy ISBN: 9781315450001
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cc72818d2f1ea62cbda974a48f558c9c
https://doi.org/10.4324/9781315450001-42
https://doi.org/10.4324/9781315450001-42