Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"socioscientific issue"'
Autor:
Siew, Nyet Moi, Ahmad, Jamilah
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 81(1):130-143
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1101693
Autor:
Shu-Nu Chang Rundgren
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal of School Education, Vol 12, Iss 2 (24) (2023)
Objective of the article: The aim of this article is to synthesise the findings of relevant research articles and to demonstrate several “didactic models” of education for sustainable development (ESD) in school education. Research method: The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac5e2221a6e1467cad1e5685409e4788
Autor:
Star W. Lee, Stacy Tran
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 24, Iss 2 (2023)
ABSTRACT To better prepare undergraduate students as informed citizens, they need skills to evaluate and interpret scientific data that are relevant to real world scenarios. Socioscientific issues are typically complicated or debatable issues that re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/382751c042ca4ddf9f391f865b890a60
Publikováno v:
JTK (Jurnal Tadris Kimiya), Vol 7, Iss 1, Pp 25-36 (2022)
This research is motivated by the lack of ability of chemistry teachers to prepare online learning media that requires students to achieve 4.0 technological developments. This research aims to create a valid and practical socio-scientific issue-based
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14082454a5c840d3adaf5fbe492f3e1d
Publikováno v:
Journal of Innovation in Educational and Cultural Research, Vol 3, Iss 2, Pp 279-286 (2022)
This study aims to determine the effectiveness of Socioscientific Issue (SSI)-based petroleum materials integrated with the eLSMAWAR website on students’ scientific literacy during the COVID-19 Pandemic. However, it still targets the achievement of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cd297d1f59c4820921900f034b9bbe7
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 18(4):634-645
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=949411
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Journal of Information and Learning, 34, 1, 59-72
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ebba99050d92c4b4a869302e4190381f