Zobrazeno 1 - 10
of 6 087
pro vyhledávání: '"sociology class"'
Autor:
Adkins, Angela M.
Publikováno v:
Teaching Sociology, 2021 Oct 01. 49(4), 319-334.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27094952
Autor:
Crothers, Charles
Publikováno v:
New Zealand Sociology; 2023, Vol. 38 Issue 2, p62-83, 22p
Autor:
Crone, James A.
Publikováno v:
Teaching Sociology, 1997 Jul 01. 25(3), 214-218.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1319397
Autor:
Cynical, Hope
Publikováno v:
Teaching Sociology, 1982 Jul 01. 9(4), 435-448.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1316895
Autor:
Waters, J. Eugene
Publikováno v:
Teaching Sociology, 1983 Jan 01. 10(2), 219-223.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1317112
Autor:
Ji-Sun You
Publikováno v:
Korean Association For Learner-Centered Curriculum And Instruction. 22:215-234
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nizek, Karla
Tema ovog rada je komparativna analiza sadržaja srednjoškolskih udžbenika sociologije i načina na koji oni obrađuju nastavnu temu „Ekološke promjene“, odnosno „Ekološki izazovi suvremenog društva“. U prvom dijelu rada dan je teorijski
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9415::fbf85e50e816c78694acec70978152dc
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:6573/datastream/PDF
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:6573/datastream/PDF
Autor:
Angela M. Adkins
Publikováno v:
Teaching Sociology. 49:319-334
Prior literature suggests that self-transcendence (other-oriented) values may be a primary mechanism for moving beyond transitory feelings of empathy toward a compassionate orientation to addressing structural injustice. Active learning techniques in
Autor:
Erica Anden Wibowo Santoso, Dian Ferry Dharmanto, Nida Khoirunisa, Alan Sigit Fibrianto, Sabita Aulawiyatus Sifa
Publikováno v:
Proceedings of the 2nd International Conference on Social Knowledge Sciences and Education (ICSKSE 2022) ISBN: 9782494069626
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::92b4d24dd02f91f9db452ac6a22ffb0a
https://doi.org/10.2991/978-2-494069-63-3_17
https://doi.org/10.2991/978-2-494069-63-3_17