Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"sociocultural theories"'
Autor:
Mohammad Aliakbari, Peyman Valizadeh
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThe present study examined the professional identity development of five student-teachers in the context of team-teaching. Data were collected from stimulated recall sessions, semi-structured interviews, and reflective reports, which were ana
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b8251b635a940fda3a1a3cd01919587
Autor:
Borović, Luka D.
Publikováno v:
Радови Филозофског факултета (часопис за хуманистичке и друштвене науке) / Journal of the Faculty of Philosophy (humanities and social sciences). (24):193-214
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1116926
Autor:
Qun Ao
Publikováno v:
International Journal of Chinese Language Teaching, Vol 2, Iss 2, Pp 44-71 (2021)
This study investigates how teachers can best assist students of Chinese as a foreign language (CFL) in acquiring Chinese tones in the classroom by analyzing: (a) the differences between students’ tonal errors in classroom interaction and in readin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eed85a3b44c447c4a8b9651db4e8a7ae
Autor:
Ljubica Marjanovič Umek
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 11, Iss 2, Pp 165-184 (2021)
Until their conceptual, systemic and substantive reform in the 1990s, preschool institutions in Slovenia were recognised predominantly as care institutions, on the one hand, and as “preparatory institutions” for school or pre-primary school, on t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7768e16f6cbe4f2187540ff2c0b5750e
Autor:
Curnow, Joe, Vea, Tanner
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2020, Vol. 121, Issue 9/10, pp. 729-747.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-01-2020-0017
Autor:
Hongxia Shan
Publikováno v:
European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, Vol 11, Iss 3, Pp 383-397 (2020)
Research on migration and knowledge transfer predominantly focuses on expatriate and return migrants, who are acclaimed for transferring knowledge from the west to the rest of the world. Not only does the literature reinforce the west as the epistemi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d51406957fbd49a48b7b9f9a6684fe1d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qun Ao
Publikováno v:
International Journal of Chinese Language Teaching, Vol 2, Iss 2, Pp 44-71 (2021)
This study investigates how teachers can best assist students of Chinese as a foreign language(CFL) in acquiring Chinese tones in the classroom by analyzing: (a) the differences betweenstudents’ tonal errors in classroom interaction and in reading
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::763fb53e66e7b06be721c6f8a2005dbb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.