Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"sociocultural approaches to learning"'
Autor:
Judy Sharkey
Publikováno v:
Ikala: Revista de Lenguaje y Cultura, Vol 14, Iss 2 (2009)
The purpose of this essay is to begin a conversation on how we might make praxis, or ''praxizing,'' i.e., fostering and sustaining an ongoing dialogical relationship between theory and practice, an integral part of second language teacher education.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a9ea55cb79f4bf48be3ebe1d8d97ef2
The dissertation focuses on one Truku (Indigenous) village in eastern Taiwan and aims to understand the processes and possibilities of bottom-up language revitalization. In 2012, the National Geographic Genographic Legacy Fund supported the village t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2286/R.I.25058
Autor:
Fisher, Anne
This thesis examines what it is that enables postgraduate student teachers to promote the recently introduced curriculum innovation, dialogic talk, in primary classrooms. Drawing on literature relating to the way talk has been enacted in English clas
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.547059
Autor:
Sharkey, Judy
Publikováno v:
Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura, Volume: 14, Issue: 22, Pages: 125-150, Published: MAY 2009
The purpose of this essay is to begin a conversation on how we might make praxis, or ''praxizing,'' i.e., fostering and sustaining an ongoing dialogical relationship between theory and practice, an integral part of second language teacher education.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::e0d56866ebb20c8fc355483e66cacaa5
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-34322009000200006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-34322009000200006&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.