Zobrazeno 1 - 10
of 163
pro vyhledávání: '"socio-scientific issue"'
Autor:
Melissa Schlopsna, Annette Scheersoi
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
The COVID-19 pandemic has underscored the importance of informed decision-making, especially concerning vaccination for disease prevention. This highlights the need for scientific literacy, trust, and understanding of relevant concepts such as pathog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c75188e2cec4d41b9184bd9ea38d8f1
Developing a mobile augmented reality for facilitating socio-scientific issue-based biology learning
Publikováno v:
Biosfer, Vol 16, Iss 1, Pp 66-81 (2023)
This study is research and development using modified design and development research (D&DR) model through three main phases: 1) design; 2) development; and 3) evaluation with the aim of establishing an instructional product for teaching and learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8315fe96d4648f3bc36e9da00da9ac5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 21(5):888-901
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1072859
Publikováno v:
Journal of Environmental and Science Education, Vol 2, Iss 1, Pp 7-19 (2022)
Learning cannot be separated from the existence of learning tools. Learning devices are components that are used as a reference for implementing the learning process. The learning process requires appropriate models and strategies to train students'
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0424b262eb14569ae44d17841c69443
Publikováno v:
JIPI (Jurnal IPA dan Pembelajaran IPA), Vol 6, Iss 1, Pp 33-44 (2022)
The development of science and technology that affects society has placed scientific literacy as an important concern by governments in various countries in the world, including Indonesia. The Indonesian government also seeks to encourage the improve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2459b2931af40639e525721eb0264a6
Publikováno v:
Biosfer, Vol 14, Iss 1, Pp 65-74 (2021)
The purpose of this study was to know the relationship between socio-scientific issues with nature of science students in ecosystem material of the XI Math and science class in one of the High Schools. This research was conducted from September- Octo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66196df0c03641b0af683a6f10203bfe
Publikováno v:
Journal of Education Technology, Vol 6, Iss 2 (2022)
Learning is limited and not maximized in the use of technology in every school. In addition, learning that is still focused on the teacher as a learning resource, causes students to be less critical in understanding the existing problems, so that tec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a33f8878a063438b863dbe1455a46214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.