Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"socio-educational model"'
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 9, Iss 1, Pp 222-236 (2022)
Gardner’s (1985) in his socio-educational model introduced the variable of ‘integrativeness’ as a construct that focuses on English as a Second Language (ESL) learners’ attitudes towards the native English community. Later, Yashima (2002) pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bb3d35959564b9e926c1642cda83e8c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marta del Pozo Beamud
Publikováno v:
Odisea, Vol 0, Iss 19, Pp 123-136 (2019)
In this article we intend to explore the history of motivation whithin the field of second foreign language learning. To this end, we will analyse in detail the three most important models: the Socio-educational Model, the Theory of Self-Determinatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c002375cc6204ee7a2bae7a25ec2742e
Publikováno v:
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol 48, Iss 2, Pp 284-300 (2016)
This article describes the steps and phases involved in constructing a questionnaire on the motivation to learn a second or foreign language (or L2 motivation). It evaluates psychometric properties of the instrument by performing exploratory and c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71bfbd8d4e284aeea8d0304f969fefca
Autor:
Gardner, Robert C.
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. II(2):215-226
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=72834
Autor:
Robert C. Gardner
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 2, Iss 2, Pp 215-226 (2012)
This study investigated the consistency of a measure of integrative motivation in the prediction of achievement in English as a foreign language in 18 samples of Polish school students. The results are shown to have implications for concerns expresse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/733e4d8bccc843e6b59293d524b2d2c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hsu, Chia-Fang (Sandy)1
Publikováno v:
Journal of Language & Social Psychology. Jun2012, Vol. 31 Issue 2, p233-236. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.