Zobrazeno 1 - 10
of 2 553
pro vyhledávání: '"socio-cultural challenges"'
Publikováno v:
Journal of Documentation, 2024, Vol. 81, Issue 1, pp. 56-85.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JD-12-2023-0263
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Russian Journal of Education and Psychology, Vol 15, Iss 3, Pp 117-139 (2024)
This article reveals the peculiarities of the transformation of the vocational training of future primary education specialists. Based on the theoretical and methodological analysis of normative documents, the authors note the importance of the trans
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1e122a64bf944189b07f0660b77ecd0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Scientific African March 2020 7
Autor:
Hina Rashid
Publikováno v:
Sustainable Business and Society in Emerging Economies, Vol 4, Iss 1 (2022)
Purpose: Women empowerment is a rapidly growing theme that inspires women to feel courageous and do what they feel they cannot do. Women seem far behind compared to men when it comes to participation in different sectors, particularly the economy and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c4823e017c8470c98dc6e88ad133f7f
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 19, Iss 1, Pp 1-7 (2020)
Abstract Background In a patriarchal social system, a women-dominated profession like nursing is mostly seen as a disempowered group due to its stereotypical image and negative connotations. The low social prestige of this profession is based on the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05f4001fcad84c2b906954eacf8b92d9
Autor:
Abbas, Sidra1 (AUTHOR), Zakar, Rubeena2 (AUTHOR), Fischer, Florian3,4 (AUTHOR) florian.fischer@rwu.de
Publikováno v:
BMC Nursing. 4/10/2020, Vol. 19 Issue 1, p1-7. 7p. 3 Charts.
Publikováno v:
TEFLIN Journal, Vol 32, Iss 1 (2021)
The development of English language learning in any country is interdependent with its socio-cultural experiences. Learning is determined by the social, historical, economic, political, and cultural dimensions of its context. This study aims to explo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d75b659853044905aeb1b5de94e97505