Zobrazeno 1 - 10
of 64 951
pro vyhledávání: '"social variables"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Alexandria Science Exchange Journal. Mar2024, Vol. 45 Issue 1, p101-114. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Societies, Vol 14, Iss 7, p 114 (2024)
This study aims to validate the impact of sociodemographic factors and differentiate the influence of social variables on the correlation between the number of years of formal education an individual has and the time they allocate to internet usage.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b82f6c2fc38542de9c6e4885635f09b5
Publikováno v:
Iranian Rehabilitation Journal, Vol 21, Iss 3, Pp 473-484 (2023)
Objectives: This study aims to identify the burdens among wives of disabled people in the light of some independent variables. Methods: In this descriptive cross-sectional study, 197 domestic wives were surveyed using a standardized questionnaire to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56b8d810f04746daae96d5f8af110a9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Background Virtual reality is emerging as an important component of medical education. Although the benefits of virtual reality are apparent, the optimal strategy to orient to or differentiate learners in the virtual space have not been deli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3aaf37fb862644e2b9255259f265d392