Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"social settings"'
Autor:
Svetlana Yu. Ivanova, Marina M. Shulga
Publikováno v:
Вестник Северо-Кавказского федерального университета, Vol 0, Iss 6, Pp 305-311 (2022)
The item offers a view on the findings obtained through a sociological poll conducted among students in North-Caucasus Federal District, which was held as part of a public incentive, and which provided some description of the social attitudes among y
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae0197061d644bbc95141276d9ec9d21
Autor:
Zolotareva A.V., Serafimovich I.V.
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 26, Iss 6, Pp 58-68 (2022)
The work is aimed at studying learning motivation of modern adolescents in schools with consistently low educational outcomes and schools operating in difficult social settings. The study was carried on a sample (n=1860) of adolescent students (M=13,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49b700d522564732a79013eede5fe42a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martirosian, Lesia
Publikováno v:
KELM (Knowledge, Education, Law, and Management). 18(2):108-115
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=580289
Autor:
Mi Tian, Zhu Deng, Zhaokun Meng, Rui Li, Zhiyi Zhang, Wenhui Qi, Rui Wang, Tingting Yin, Menghui Ji
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Children’s block building performances are used as indicators of other abilities in multiple domains. In the current study, we examined individual differences, types of model and social settings as influences on children’s block building performa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/218aa3cbc4a841d8bbd2ec42a77d38aa
Autor:
Zolotareva A.V., Serafimovich I.V.
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 26, Iss 6, Pp 58-68 (2022)
The work is aimed at studying learning motivation of modern adolescents in schools with consistently low educational outcomes and schools operating in difficult social settings. The study was carried on a sample (n=1860) of adolescent students (M=13,
Autor:
García Hernández, Rayner
Publikováno v:
OXIMORA Revista Internacional d'Ètica i Política; Núm 20. Cibercontrol: poder i resistència en la societat de la vigilància (Gen-Jun 2022); 61-82
OXIMORA International Journal of Ethics and Politics; Num 20. Cybercontrol: Power and Resistance in the Society of Surveillance (Jan-Jul 2022); 61-82
OXÍMORA Revista Internacional de Ética y Política; Núm 20. Cibercontrol: poder y resistencia en la sociedad de la vigilancia (Ene-Jun 2022); 61-82
Oxímora. Revista Internacional de Ética y Política; Núm 20. Cibercontrol: poder y resistencia en la sociedad de la vigilancia (Ene-Jun 2022); 61-82
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
OXIMORA International Journal of Ethics and Politics; Num 20. Cybercontrol: Power and Resistance in the Society of Surveillance (Jan-Jul 2022); 61-82
OXÍMORA Revista Internacional de Ética y Política; Núm 20. Cibercontrol: poder y resistencia en la sociedad de la vigilancia (Ene-Jun 2022); 61-82
Oxímora. Revista Internacional de Ética y Política; Núm 20. Cibercontrol: poder y resistencia en la sociedad de la vigilancia (Ene-Jun 2022); 61-82
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Prenent en consideració que els mitjans digitals es constitueixen com a aspectes culturals essencials de la realitat social actual, l'article proposa un acostament al terme societat de plataformes per a analitzar la relació complexa entre les accio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.